Mål

Har en del mål och till det har jag skaffat mig en "morot" :)

Kommer ske en sak inom en kort tid vilket jag ännu inte vill gå in på, för känsligt fortfarande, kan bara säga att jag är riktig nervös och nere pga detta :/ Men efter så kommer jag förhoppningsvis bli en "ny" Carran :)

Så, mina mål är:

* Klara av denna "sak".
* Börja simma och styrketräna.
* Börja måla igen.

Belöningen för detta är en tatuering som kommer ske innan sommaren :) Så nu jävlar!!

Har mer mål, men de ska ske innan årets slut;

* Ta upp studierna igen.
* Börja dansa :)

Och lite annat...

Nee, nu e kl 03 och de = Dawson´s Creek :)

Bjuder på lite bilder från i lördags (snodde dom av dig Angie hehe )













Vilken kväll :)

Bye Bye


Kommentarer
Postat av: mallan

Du kommer klara det finfint gumman, jag håller på dej =)

2010-02-10 @ 07:05:13
Postat av: Helene

Är det där Theo? Eller ser jag i syne?



kram på dig frugan

2010-02-24 @ 19:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback