Inget internet...

...e RIKTIGT trist :( Så typiskt när man inte e på topp :/ Men ska försöka ta mig in till Täby imorn lr på fredag, ja det måste jag!! Nu har man ju fått lön oxå, så titta runt lite och kanske göra av med lite men dock endast till viktiga saker!! Sen har jag ju presentkortet kvar på H&M :)

Måste dra i väg me farsan å storhandla oxå...som det har vart den här månaden får det ALDRIG mer bli!!!

Va hos tandläkaren idag oxå, blir en till omgång narkos med 3 rotfyllningar å lite annat fixande. Detta sker ev. i slutet av feb. Sen får vi se hur det blir med implantaten, när de ska sättas in...time will tell...

Neee hörrni, skriver mer en annan dag, jag vet, skittrist inlägg men e trött å ska gå å lägga mig...nu vet ni att jag lever iaf :)

Sköt om er!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback