Måste medge...

att jag e lite kär ::)

Nu tror ni säkert att de e en "livs levande vanlig kille" men detta e en grupp å en utav gruppmedlemmarna...och musiken såklart!!! Ja, ni som läser vet ju att "Love and Theft" ligger mig VARMT om hjärtat :)

Tänkte bjucka på lite info, en video å lite bilder...läs, titta och lyssna eller skit i det ;)



Mycket fin!!



Love and Theft!!

Här e SNYGGA bilder på SNYGINGARNA:





Bara så ni vet så e den långhåriga MIN :):)

För er som inte vet eller som inte vill lyssna så e deras influenser:

The Eagles, Crosby Stills and Nash, The Warren Brothers, The Goo Goo Dolls, The Beatles, Bob Dylan, Elvis Presley, Stevie Wonder, U2, The Rolling Stones, Keane, Ryan Adams, Jimi Hendrix, and all the amazing songwriters that make country music what it is today.

Me like!! så nu kanske ni vill lyssna?!?

Neeee, nu ska jag sluta va såhär fjortis aktig hehe :) Men har ju fyllt 28 nyss så lite "kär" får man väl vara när man bara har 2 katter...?? OCH klockan börjar närma sig halv 4...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback