Sjuk!!!

Hej hopp :)

Nu har man gått och blivit sjuker igen :( Men men, inget man kan göra nåt åt, bara gilla läget!!

Var hos husläkaren i tisdags för att jag hostar blod och magen börjar kännas konstig igen :/ Han kände och klämde på magen. Jag är VÄLDIGT smärttålig och har nog aldrig gråtit hos en läkare förutom när de sytt i knät å sånna saker, om ens det...men när han kände på magen börja jag stortjuta!! AJAJAJ vad ont det gjorde!! Vet fortfarande inte vad det var men ska påbörja en behandling men Pantoloc i 1 månad nu så får vi se. Gjorde även en lungröntgen igår som tur var inte visade något. Nåt positivt :)

Hann fynda en myspysig stickad tröja för 50:- ( från presenkortet ) igår när jag ändå var i Täbban! Hann inte kolla mer, råkade bara se den, sprang in, provade den och "betalade".
Efter H&M och röntgen var det jobba som gällde...vid 19-tiden höll jag på svimma, hade fått feber :( Så var bara att pallra sig hem och bädda ner sig i soffan. Snälla "brorsan" Jimmy kom förbi med typ 20 filmer hehe så vi kolla på Stockholmsnatt men Paolo Roberto!

Imorse mådde jag fortfarande inge bra så gick till farbror doktorn igen och hade tydligen en virussjukdom...som tyvärr smittar :( Så nu blir det vila, kolla på film och ja, bara vara...jobbar först på fredag nästa vecka...men imorn kommer Mallan & Angie hit och kollar på film med mig :) De struntade i om de blev smittade, lr ja, Mallan träffade jag ju igår så...ska bli kul iaf :)

Neee, nu ska jag se på nån utav alla filmer hehe, blir svårt att välja :)

Kraam på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback