Malmskogsmys

Japp, ikväll blir det mys hemma hos familjen, äta god mat och kolla Talang-finalen! Jag har ju bestämt mig för att ta det lugnt nu och det har börjat väldans bra :) Inge Tompas igår (blev ju bio ist) och inge fart och fläng ikväll. Får dock se hur morgondagen blir. KAN ju vara kul att träffa nån :) Sen har ju Ana-Maria och jag en HEL del filmer att plöja igenom :)

Nästa helg tänkte jag våldgästa Estay/Hammer Mansion :)

Nu är jag RIKTIGT hungrig, väntar på skjuts, men medans jag väntar tänker jag ta en macka!!

Hoppas alla får en kalasdag och GRATTIS till alll studenter!! Shit, 9 år sen man själv stod där, vart tar tiden i vägen?? Bästa dagen var det iallafall :)

KRAAAAM

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback