Mycket som händer...

...mmm!! Både bra och dåligt!!

Har väl inte gjort helt rätt ifrån mig på sistone, men jag har bett om ursäkt till dom det gäller och hoppas allt är ok mellan oss!! Menar inget illa, jag som mår dåligt och har haft dålig kontroll..Nu blir det till att satsa helhjärtat för att nå mitt STORA mål!! De andra målen får faktiskt vänta, jag pallar bara med en sak i taget har jag märkt!

I helgen blir det lugna gatan. Måste ta hand om mig själv och allrahelst mina benhinnor som e helt trasiga :/

Imorn blir det doktorn sen BIO :) Jag, Bella, Oscar, Ana-Maria och Jonathan ska gå å se Robon Hood :):)

Men Robin Hood kommer ALLTID vara den med Kevin Costner, med sitt långa hår och läderband :) Visst Malin? :)

Just det, vi har ju fått 3 små kattbebisar :) Mamman var vildkatt och rätt som det var så låg det 3 kattungar i tvättstugan men ingen mammam :/ Men de är ca 4v så de klarar sig utan mamman som tur är!! De är sååå söta :)



2 utav dom.



Här har vi nr.3

De är ju så farligt goa :)

Bjuder även på en bild på min älskade syster :)



Måste btw ta en bild på Bellas mage, nu SYNS det :) Och den sparkar och har sig :) Ska försöka lura till mig ett kort ikväll :)

Nu ska jag mysa med kattbebisarna!!

Puss

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback