Doktorn, Röntgen,Täby,Let´s Dance,Solsidan,Rickan & hårfärgning!!

Japp, min fredag i stort sett :)

Vart en helt ok dag faktiskt. Mår så mkt bättre av nya medicinen, orkar mer...ta tag i saker mm.
Så dagen började med ett läkarbesök och efter det bar det av mot Täby för att röntga lungorna. Passade även på att kramas å fika med min Mallan :) Va mycket trevligt :)

Sen gick jag en runda i Täby centrum, letade efter en sjysst tröja men det va fanimej inte lätt!! Hitta till slut en på Lindex och där hade jag även 30% rabatt...blev en singoalla liknande tröja i korall, riktigt kap tycker jag själv :) Hittade även lite andra smågrejjor. Men där Malin jobbar, OJ (!!) vad MYCKET FINT jag hitta!! - Malin, jag kommer tebax när lönen rullat in på kontot ;)

Väl hemma så lagades det fläskfilé me skitgod potatis, kommer inte ihåg vad dom heter, pommes liknande iaf. Samtidigt som jag åt kolla jag Let´s Dance å tack å lov åkte "Rädda Willy" ut!! Gillar han skarpt MEN (som Tony skulle sagt hehe) han KAN INTE dansa!! De 2 par som är kvar är båda värdiga vinnare! Jag hejjar iaf på Mattias :) Han fick 2 röster av mig iaf :)

Sen var det ju succén Solsidan...älskar serien!! Och en 2:a säsomg blir av, de e ju kalasbra :) :) Under tiden pratade jag med Rickan. Kom fram till efter ett tag att han skulle komma hit! Va mycket trevligt! Snacka skit å lyssna på gamla låtar. Va sååå längesen vi sågs!! TACK för en kul kväll :)

En aning underlig sms-konversation skedde även under kvällens gång! VAD är det för fel på killar (drar inte alla över en kant) ?? Jaja, antar att det var en del alkohol inblandat.....men ändå, så jävla irreterande!!

Shit the same, nu sitter jag med "Brasilia - mörkbrun" i håret :) Kände att det var dags att ta tag i utväxten. Ska även ta tag i saxen, dock inte själv hehe...det får Alina stå för!! Hoppas hon kan snarast...för kommer hinna ändra mig 100 ggr annars...

Imorn, lr idag, bär det av till Åsätra! Lite tjejkväll+Oscar :) Och Elin min älskling e i berga, ska bli så kul att träffas, va på tok för längesen!!

På söndag blir det bio med syster-yster Bella :) Försöker kolla om "Remember me" går i Täby på söndag men lyckas på nå vänster inte kunna kolla det...får göra som man gjorde förr - RINGA :)

Nu e det dags att skölja bort "brasilien" ur barret :)

Hoppas ni haft en lika trevlig fredag som jag :)

/Carran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback