Gäsp!!

Jag har vänt på dygnet TOTALT!! Var vaken hela natten till igår, måndag. Kunde bara inte sova. Så tänkte att nu ska jag tvinga mig själv att va vaken till kvällen och lägga mig i rimlig tid, så kanske man kommer på rätt bana igen...allt går prima tills efter att jag ätit och fixat disken. La mig i soffan å hanna se en kvart av Håkans Bar innan jag somna in som Törnrosa. vakna för ca 1h sen...BRA VA?? Precis så det INTE skulle bli ju...hade t om en film jag skulle se, Så Olika.

Men nu är planen att köra på samma sak, va vaken till i morn kväll, INTE somna halv 9...kommer jag inte kunna heller för har tvättid 17.30-21.00 sen kanske jag åker hem till familjen. Pappa åker iväg på en långkörning med lastbilen så tänkte göra mammis lite sällskap.

Sen har jag 1 läkarbesök + ta cellprov inbokat nu idag...

Så nu blir det kolla film...hehe, helt sjukt...NU ska man ju SOVA :) Men lägger jag mig nu förstör jag hela planen + att jag inte e trött..

Jaja, hoppas ni andra har det lite bättre koll på läget när det gäller att gå å lägga sig!! Jag e sämst på att hoppa på de nedrans "sovtåget" :)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback