Malmskogen..

...jupp, här sitter jag på morgonkvisten, hemma i Malmskogen!! Just nu i sällskap av kaninen Skrållan å katten Sylvester. Har en liten (liten å liten..ni hajjar) vovve som ligger å väntar på mig oxå. Mys!!

Men har så SJUKT ont i sidan/under bröstet, vid revbenen!! Skriker nästan till när dessa "knivhugg" kommer :( Så satte mig upp ett tag å varför inte passa på att blogga lite :)

Har som ni flesta vet haft en jävligt tuff tid senaste, ja...2 veckorna..skitsvårt att försöka komma tebax till vardagen oxå. SÅ, jag hoppas att ni som ringt utan att jag svarat och ni som väntat på att jag ska höra av mig kanske kan förstå att jag har det inte lätt nu!! Har absolut INTE struntat i att svara, det kan jag försäkra er om!! Och heller inte struntat i att höra av mig!!

Har mest tagit hand om mig själv, sovit (väldigt mkt sova,har vart som balsam för själen min och som Ana-Maria så bra sa - Sova är som att se till att kroppen får sitt smörjmedel!!) osv. Hoppas ni förstår!! För jag vill inte vara nån vän som inte hör av sig, eller hör av sig när det passar mig osv.

Jag har helt ekelt inte haft några krafter...eller vi kan säga såhär; Många säger - Kom igen, ta dig i kragen nu!! MEN, OM jag INTE har någon krage att ta tag i, VAD gör jag då??

SÅ...min iakttagelse av ork, kragar, fan och hans moster är = Jag behöver hjälp på traven!! MEN, OM jag inte orkar göra nåt nån dag, bli inte ledsna då, det har inte med er att göra!!

Nej men ojsan hejsan hoppsan vad Carran blev djup såhär på söndagsmorgonen :) BEHÖVDES!!

Hoppas det är sol senare när det e dags att kliva upp, en kopp java ute med en filt å en bra tidning - Det låter ju bara UNDERBART :)

Lite yoghurt mot min kurrande mage sen slafen.

Ha det gott nu och var rädda om varann!!

/Carwin

Kommentarer
Postat av: mallan

Gumman, klart det förstås varför du måste ta tid till dej själv, vi alla finns ju kvar här när du känner att du har ork igen, riktiga vänner stannar ju kvar i vått och torrt =)



Vi saknade dej igår, men vi sa också att iår kommer bli den bästa sommaren så det kommer många fler tillfällen när du mår bättre =D



Ta hand om dej och oroa dej verkligen inte över att svara på sms och sånt, du ska ha fokus på dej!



Love ya

Postat av: Lotta

Lilla vän! Dina riktiga vänner finns kvar ändå! Och de är säkert många. Hatar kommentaren om att "ryck upp dig,kom igen".Det slår bara hårdare. Sköt om dig och gör inget du inte vill.Kramar i massor

2010-03-14 @ 16:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback