Snart påsk!!



Min favorit "helg" e snart här. Påsken!!

Har alltid gillat den. Fina färger, massa godis och ett STORT vårtecken!! ÄLSKAR våren!! Man får en sån härlig känsla i kroppen :) Man är som en liten blomknopp som slår ut, hehe, ja ni kanske hajjar vad jag vill få fram :) Jag är ju SÅ himla bra på att förklara mig...:)

Inte för att det känns som vår när man tittar ut genom fönstret men en hel del snö har försvunnit och på dagarna när de är sol så är det riktigt skönt att sitta ute! Satt och vänta på bussen en bra stund i fredags, efter att jag vart hos doktorn, och det va så skönt!! Nu är det dags för VÅR!!

Ett annat vårtecken är ju att man ställt om klockan :)

Nån som hakar på till Blåkulla??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback