Åååhh!!



Såhär har jag legat sen i söndags :( Idag var första dagen jag var ute en stund och gick sen och handlade lite när jag kom hem, bor som i en ungkarlslya haha :) Ingen mat, ensam...ja ni vet...:)

MEN att det aldrig vill ge sig?? Ska träffa doktorn på TUB imorn så blir sova alldeles strax, måste va pigg och någorlunda kry imorn. Lite nervös över vad som kommer sägas. Antar att vi bl a ska prata om nästa inläggning och nedtrappning...inget jag ser fram emot alls men det kommer bli SÅ mycket bättre när det är klart :)

Har btw fått dille på körsbärstomater och sugarsnapz...MUMMA :)

Träffade Bellan idag, SÅ vacker hon är med sin lilla mage :) Men satan i gatan vad tiden går fort. Lider med henne som måste gå höggravid över hela sommaren :/ Ska pyssla om dig systra mi, badda dig med vatten och servera citronvatten :) Har lovat att lägga ut en bild (har fått tillåtelse). Så ska ta ett bra bild nästa gång jag ser henne :)

Neee, nu är det...



...Alla älskar Raymond :)
SÅ BRA!!

puss puss

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback