God morgon!!

Hehe, ja...jag har sovit som Törnrosa!! Somna t om till filmen jag hyrde igår och då är jag TRÖTT!! Blir ju att man kopplar av på ett helt annat sätt när man är hemma i sin egen soffa bland sina egna saker osv.

Filmen jag skulle se var...



...säkert jättebra, men nu hiner jag inte se om den. Ska ju strax bege mig till ICA och lämna den..

Har fått en en väldigt bra kontakt med en person på avdelningen.
www.pockethexan.blogspot.com Hon kämpar så jag finner inte ord! Hon är en RIKTIG kämpe!! Och hon har en rolig blogg, en "bok-ring-blogg" om jag fattat det hela rätt :) Så gå in och kika vettja :) Hon har även skrivit en massa fina rader om..lilla mig...:)

När jag mår som sämst, då brukar jag tänka på dig lilla hexan :) Och vilken man hon har!! Om alla var så lyckligt lottade...de båda har skrivit så fina kommentarer på min blogg. TACK!! Jag ska svara på era kommentarer men just nu är koncentrationen inte på topp. Ni får sålänge nöja er med detta inlägg tillägnat er :)

Fick i onsdags dessa 2 sötnosar :) Ni ser ju själva hur små de är om man jämför me den lilla burken "Försvarets hudsalva"..



...pockethexans man hade köpt dom och så visade han dom, åh det var ju sååå söta vräkte jag ur mig och sa att jag skulle bli moster och FICK då dessa två :) Jag ser det som en symbol för att jag ska bli moster men allramest som två maskotar från två superhärliga människor!!!

Sköt om er och kämpa på!! Tänker på er!!

Nu ska jag ta tag i denna dag!!

Kramar till er alla ;)

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback