Herrejävlar asså

Sitter och tittar på 4:an, det är en dokumentär; "Världens största bröst - och jag". Finner inte ord!!

Kolla själva...





SJUKT DISGUSTING!!!

Jag är absolut inte emot plastikingrepp när man har en vetttig anledning!! Men att göra det bara för att tjäna pengar och vara STÖRST,då är det inte ok!!

Fatta vad det väger, Ryggont? JA!! Fatta bara att vara ute ock springa, springa till bussen...det går ju inte...

Jaja, jag är INTE avundsjuk! Nöjd som det är men ett lyft skulle kanske inte skada i framtiden :)

Nu ska jag fortsätta kolla på dessa ENORMA BRÖST sen blir det American Idol :)

Ska försöka komma i säng i någorlunda tid, ska upp tidigt. Besök på TUB-mottaningen igen.

/C

Kommentarer
Postat av: Angie

Kollar oxå på det, Det är helt sjuuukt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback