Lååång dag...

...för en sjuk liten Carran.

Vakna lite senare än planerat men hann gott och väl in iaf. Va ingen lek att sätta sig på tåget när man inte gjort ett jota på 5 dagar och dessutom håller på hosta sönder varenda kroppsdel. Varenda liten muskel i kroppen gör ju ont när man hostar eller nyser...jaja, så farligt är det inte :)

Träffade min läkare på TUB och har nu trappat ner ytterligare, Får vi se hur det går. Lätt som attingens att abstinensen kryper sig på och det var ganska mycket vi tog bort tycker jag iaf. Men måste börja nånstans och det SKA vara jobbigt och det FÅR vara jobbigt!! Inte att förglömma!!

Fick en taxibiljett hem, hon tyckte jag såg en aning vissen ut hehe...TACK :)

Väl hemma vände jag i dörren och gick ner till centrum och hämtade min efterlängtade hostmedicin :) Känns SÅ mycket bättre nu!

Tog en powernap på ja, cirkus 3h hehe, skönt som satan. Sen va det bara crap på tv:n så gick och hyrde 2 filmer som jag nog INTE rekommenderar er andra...men alla har ju olika smak. Den ena var "My one and only" (komedi) och "The childeren" (rysare). Inget att hänga i julgranen, inte i min iaf :)

Jahapp, om man skulle försöka sova lite!? Imorn ska jag va pigg som en lärka för det vankas i inflyttningsfest i den finaste lägenheten jag någonsin sett :)

Take care Out There

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback