Min powernap

Mmm, skulle inte ha tagit den...hann se klart på nästan hela matchen, skönt att vi e kvar :) Älskar hockey :)

Som sagt, skulle inte ha tagit min powernap MEN vad tusan gör man när man är SÅ trött?? jo man somnar :)

Så nu sitter jag här, vaken och det är ljust ute. Funtar på att vara vaken men neee, prövar nog att lägga mig iaf :)

Undra vad som händer ikväll? Lär jag ju inte få reda på nu men man kan ju få undra :) Tippar på en hemmakväll hos familjen :) Äta lite grillat ;) MMM!!

Har glömt att skriva det men TACK alla inblandade i onsdags, var en GRYMT kul kväll :) jag som höll på banga ur...tur jag haka på :) Och var jättekul att träffa dig Anna igen :) Mer sånna här kvällar tack!! Och du, du vet vem du är - Du var SÅ STARK kvinna :) Eloge!! Träffade/såg dock några människor jag inte ville se...hua :/

Nee, ska man göra ett försök?? Ja!!

NattiNatti eller God morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback