Min Valborg

Mja, inget vidare hålliigång för Carran denna Valborg. Kom hem vid 13-tiden idag och insåg att jag verkligen MÅSTE tvätta. Kutar ner i tvättstugan och JA, en ledig tid kl 14 :) Fick springa till ICA och köpa tvätt-och sköljmedel sen var tvättandet igång!

Och jisses vad TRÖTT jag blev!! Är ju inte så van att "göra saker" eftersom jag legat inne på en avd.där gå till ICA är det mest anträngande haha...Men det var värt mödan att få bort all tvätt och så har jag ju lör & sön fria från det nu :) 

När sista maskinen var hämtad och klar la jag mig soffan, somna som en bebis till en avslappningsskiva med val-och delfin ljud (grymt mysigt) hehe :) Inte sovit nå bra natten till idag (fre) och vakna ca 8 så antar att min kropp bestämde sig för att SOVA på Valborg!! Tror inte jag missa så må mkt...satsar på imorn ist (lör) då vi allihop ska till Bella & Oscar och grilla!! Och FAN ta vädergudarna om det regnar eller så imorn!!! Måste tänka ut nå bra att ha på mig oxå...inte så kul när man har en garderob full av fina kläder men all är för litet :/ Jävla medicin som gjorde att jag gick upp närmare 15 kg på 2-3v :/ Jaja, nåt hittar jag nog :)

Nee, om jag skulle fortsätta sova, innan sovtåget går igen :) Kommer nog vara en utvilad Carran imorn iaf :)

Hoppas ni alla andra haft en bra Valborg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback