Sjuk :(

Vaknade i söndagsmorse av att jag var hes och hade ont i varenda kroppsdel...va totalt jättemör och började frysa nå förjävligt!! Fick lite rester av fam. så slapp laga mat iaf men efter det så har jag boktstvligttalat legat nerbäddad. Och jag jag ljuger inte, hade på söndagkvällen mjukisbyxor, strumpor, dunsockor, linne, fleecetröja, morgonrock och filt på mig...och jag låg fortarande och skaka av att jag frös...feber?? JA!! Så typiskt att jag åkte på det här för skulle ju sövas ner i måndags men det fick bli inställt...

Så mycket mer än å sovit/vilat har jag inte gjort...hemma hos familjen nu, höll på ramla i köket hemma så var skönt att komma hit där man inte är ensam.

Nu ska jag...sova...igen hehe :)

Neee, lite fil och flingor först, grymt hungrig!!

PÖSS

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback