Tröttmössa

Ja fy bövelen vad trött och seg jag är idag. Kan bero på att jag sov en aning dåligt i natt+att jag nästan försov mig imorse, skulle till TUB-mottagningen och fixa lite. Fick akupunktur och även det är ju en orsak till att jag är trötter.

Imorn har jag inget inbokat vad jag vet, eller jo, Linda prata om att jag skulle komma förbi och se nya lyan :) Hoppas jag är piggare då så jag orkar för skulle va jättekul :)

På onsdag bär det av till TUB igen och på torsdag ska jag på middag hos Mackan och Annika) (pappa och mamma till barnen jag är barnis åt). Ska bli skitmysigt, äta gott och bara snacka skit :)

Sen på måndag så smäller det. Sista rotfyllningen under narkos sen är det fixa framtänderna som står på schemat. Hoppas de fixar tänderna innan sommaren, vore najs ;)

Nu blir det strax How I met your mother sen sängen!!

KRAM

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback