Vaken

Så trött på att inte kunna somna i tid!! När man är inne på t ex msn och kompis efter kompis säger god natt och man själv sitter trött, men inte sovtrött, så känns det en aning jobbigt. Kan ha med abstinensen att göra och att jag faktiskt är en kväll/natt människa..nattjobb - ja tack!!

Jobbigt nu när man är sjukskriven också. När man jobbar har man ju lite mer struktur i vardagen. Jaja, eftersom jag kommer vara sjukskriven ett bra tag till så får jag försöka komma fram till nån bra struktur. Viktigt att ha det också när man går igenom det jag gör nu...

Nja, vad sägs om ett försök att sova?? Har tvättid kl 14:00-17:30 så har en del att pyssla med Hoppas pappa kommer ihåg och hinner köpa en dammsugare. Trött på att sopa och låna dammsugare hit och dit hehe...Ska även rensa garderoben...ojoj, blir trött bara jag tänker på de hehe...

God Natt på er <3

/C


Kommentarer
Postat av: Pockethexan

Hej vännen, tänk så väl jag känner igen mig í din beskrivning, ingen som vill spela Wow med mig heller vid den tiden...



Jag låg o tittade på Am. Idol igår o tänktet på dig o funderar hur det går för dig eftersom jag har fått ett ordentligt bakslag med massa abstinens o "demoner" som stökar till det för mig (du kanske förstår vad jag menar..)



Hoppas att det lungar ner sig för dig o att du klarar att sänka dig ännu mer..

o en

STOR kram till dig från en medsyster ifrån "Tubens"-värld!!!



Pockethexan själv

<;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback