Dags igen...

Ja, snart ere dags att infinna sig på avdelningen igen. Har hållt på att packa här, irrat omkring som en vilsen iller hehe...men nu tror jag att jag lagt fram allt, är ju ingen semester jag ska på så är ju inte hela världen om man skulle glömma något. Något jag redan packade ner i handväskan i fredags var mina glasögon. Har så himla ont i huvudet hela tiden så ska ge det ett nytt försök med glasögonen. Hoppas det hjälper, inte märkt nån skillnad nu i helgen :/

I fredags var det Idol och mina favoriter är kvar :)  Måste ju erkänna att Jay och Olle är favoriterna...men alla är sjukt duktiga!! Sen blev det film och mys med katterna.

I lördags åkte jag hem til la familia och åt kalops, satan vad gott det är :) Sen blev det Dansfeber och snacka massa skit...fick krama och gosa lite med Jamie oxå :):)

Blev middag hos la familia ikväll oxå. Då bjöds det på köttfärslimpa och kokt potatis med dill och sås, yammy :) Men innan middagen tog papa och jag en riktig höstpromenad med vovvarna. Var riktigt skönt. Så skönt när man kommer in sen och är alldeles rödblommig om kinderna :)

Nej mina vänner, nu lockar sängen och katterna oerhört mycket!!!

Suss gott alla fina :)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback