Fredag!!

Fredag = Hemgång från sjukan, så skönt!! Har 1v och några dagar kvar och har lyckats trappa en hel del så jag är supernöjd :)

Väl hemma lockade ju sängen en aning så la mig ner och vad händer då?? Jo, närmsta grannen börjar såga och spika - FAN!!! Men somna iaf, helt slut så gjorde ju inte så mycket..

Usch vad läskigt...att händer och fötter domnar är ett tecken på abstinens och just nu domna hela höger handen...

...så, nu har den domnat klart :)

Har precis käkat. Lite stolt att jag orkade laga mat faktiskt, brukar va helt slut dessa fredagar!! Blev en lätt middag iof, pommes och lövbiff, det jag hade hemma...

Nu har jag riggat upp för en idolkväll :) Ljusen är tända, filt och kudde på plats, cola och nöter kirrat - TACK pappa :)

Hoppas ni alla får en mysig fredagskväll!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback