Sötaste

Ja det var det sötaste jag sett på lääääänge!!! Och så GOTT han luktade - BEBIS!!!

Han har ett namn på prov nu 1v haha, de har inte bestämt sig, men Jamie är det som gäller 1v nu :) Hoppas det gäller för alltid för det är så fiiint!!

Efter att Bella ammat klart så la Bella lille Jamie i moster Hjälms famn och han sov där i en halvtimma ungefär, en halvtimma jag aldrig kommer glömma :) Moster Hjälm var sååå lycklig och stolt :)

Annars i helgen har det vart lugnt. Åt jättegod middag och kollade på idol hos mormor och Svenne i fredags och igår hade jag lite halvtråkigt :/ Hyrde dessutom Prince of Persia som efter halva filmen blev SVART (!!)...KUL!!!

Nu ska jag packa klart inför veckan på sjukan sen ska jag packa ner mig i sämgen :), är så trött!!!

En bild på Jamie kommer, måste fråga Bella och Oscar om lov först...

Natti Natti

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback