STEL!!!

Vakna nyss, STEL som en pinne!!! La mig på soffan och kollade en film men somna ju såklart.

I torsdags åkte jag till Bella och Jamie och gjorde dom sällskap. Oscar är i Barcelona med fotbollen. Var så mysigt att ha en systerkväll med tjejsnack, film, och god mat!! Och Jamie, jisses asså...den killen är verkligen mosters lilla charmtroll!! Nu har han börjat fokusera blicken och gör grimaser för fulla muggar så man bara skrattar :) Han blir bara större och större och har utvecklats mer och mer för varje gång jag träffar han, och jag träffar han ganska ofta, fort går det :) Snart är det moppe och 3,5:or till Bellas stora fasa hahaha :)

Va ju tvungen att ta med min bebis (Siri) oxå hehe...hon klarar inte av att vara ensam så länge eftersom jag nyss särat på henne och Freja. Hon skötte sig exemplariskt!! Lite jobbigt med alla grejjer man va tvungen att ha med bara :)

När jag kom hem från Bella så blev det Idol och Cirkus Möller, riktigt bra tv-kväll :)

Jay och Olle är kvar i tävlingen och fick skratt åt Sean Banan hahaha, han är bara bäst - RUUUMPAAA :)


Inte dagens klipp, men roligt iaf :)

 

Nu dags att hitta till sängen!!

NattiNatti

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback