Det närmar sig

Usch och fy vad nervös jag är!! Vill ju såklart bli av med den här skiten men ni kan nog inte ana hur det är att vara inlagd..inte nog med att det är ett sjukhus så plockar de BORT något som har vart ens räddning i allt för många år, DET är skrämmande!!! Känns som om jag har en kniv som hugger mig i magen, så nervös och så mycket ångest har är jag just nu. Har försökt fixa lite här hemma, fördriva tiden men rätt var det är så stannar jag upp och den här jobbiga känslan kryper sig på...

Sen är jag ju självklart nervös och pirrig för Bella. Imorn är det dags för henne :) Så ska ta dessa dagar och tänka på att jag får träffa bebis i helgen :) Längtar!!

Nej, nu ska jag packa ihop det sista!!

/C

Kommentarer
Postat av: frugan

Du är duktig älskling!

2010-09-30 @ 00:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback