Som sagt...

...ett gott skratt förlänger livet :)

Åt middag hos mormor och Svenne och det blev en HEL del skrattande :) Dom är inte kloka haha...mer sånna här söndagar!! Och dom är så söta, "ring när du kommit hem"...jaja, jag bor ju bara 3 min härifrån :)

Kom hem vid halv 10 nånting och har sen dess inte gjort nå vettigt alls...suttit här och filurat.

Pratade med en kompis, stakarn hade kört på en älg i ganska hög hastighet. Polisen hade sagt att han hade änglavakt, så pass illa var det :( Stackarn..hoppas han kan sova inatt, var ganska chockad!!

Nej, nu ere nog dags att sova, börjar känna mig lagom seg..

Imorn blir det hämta mediciner och sen hem och fika hos Linda :)

Hoppas eran söndag vart lika mysig som min :)

PUSS

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback