En natt och dag med migrän

Fyfan för migrän asså!! Och superallergi på det...ingen bra kombo!!

Kom smygande på natten och när jag skulle upp för att göra mig klar för jobbe så gick de inte. Fick ringa och säga som det va, trist men vad gör man?

Va tvungen att gå och hämta mediciner på sjukan annars hade jag vart utan hela påsken. Efter de kastade jag mig i sängen och sov från och till. Vakna vid halv 8 på kvällen av att Siri stackarn stod och skrek. Maten var slut. Som tur e mådde jag mycket bättre så pallrade mig ner till ICA och köpte lite gott och ja, självklart kattmat :) Så har haft lite myskväll ikväll.

Imorn SKA jag ut i solen!! Vet inte om jag kanske åker ner till Malmskogen och solar lite eller drar med mig nån till typ kanalen och sitter där. Vi får se imöra :)

Nu blir det sängen så man e pigg å glá imorn!!

NATTI!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback