Försvinn!!!

Äckliga bakterier!!! Försvinn!! Vill bli frisk nu!!

Mår bara liiite bättre, febern har lagt sig en aning och jag får behålla de jag äter, om jag äter "snälla" saker mot magen. Annars är det lika jävligt :/ Vill verkligen inte ge sig!! Hostan är riktigt vidrig, usch!! Så imorn (idag) MÅSTE jag pallra mig ner till apoteket och hämta min mycket starkare hostmedicin som finns på recept. Nu har jag kört med Bisolvon som = SKIT!! Passa på att handla en ny menthol nässpray och lite halstabletter. Och när jag ändå är på benen i centrum ska jag kolla efter myskläder/pyjamas.

Blir väl en sväng förbi ICA oxå, köpa nå gott till kvällen och nån tidning. Oooh, måste köpa de goda teet vi drack hemma hos Sandra. Tror det var citron/honung..sjuukt gott!! Appropå honung, även det måste inhandlas!! Nu tänker jag bli frisk!!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback