Härliga helg!!

Kan det inte alltid va påsk??

Neee, då skulle man inte uppskatta det lika mycket.Som med allt annat...

Har iallafall haft en hur härlig påsk som helst. Lite lite partajande bara men det e som de e....

Åkte ganska tidigt till familjen igår. Fixade iordning inför middagen. Sen blev de god middag, lite sill å skit (hatar jul och påskmat hehe) till att börja med sen grillad kyckling me massa gott till.

Sen fick man ju påskägg :) Fast man snart e 30 :)

Fick lite godis, ett Toni&Guy vax (luktar snuskigt gott) och Hawaiian Tropic- After Sun som man blir babylen av :) Den behövdes idag efter en dag i solen. Syns att man vart i solen hehe..Fick massa vita runda märken på hela benen, va Danni som såg de. Såg riktigt läskigt ut. Men tror de va för att jag rakade benen och sen smorde in med kokosolja...kanske inte va de smartaste men gick utav bara farten :) Men nu e dom nästan borta...

Imorn blir det mer sola :) Härligt!!

Nu ska jag fortsätta kolla på min konsert..nån jag låna av mams å paps, Metallica/Slayer/Megadeth/Anthrax...men man vill ju lyssna HÖGT!! Men får ha de på ok volym, annars blir jag nog vräkt :)

Skål ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback