Lååångfredag

Precis som på namnet, denna fredag känns så lååång!!

De enda jag gjort ikväll är att mysa framför TV:n

Antar att ni ser vilken film det är hehe :)

Imorn är det (läs idag) påskafton och då ska vi alla hem till mams, paps, Danni och Sami :) Jag, Bella, Oscar och Jamie åker dit då och hjälper till lite innan mormor, "morfar" och kanske morbror kommer. Sen blir det fika ute i solen så vi kan steka lite fläsk :) Sen tycker iaf jag att vi kan leka lite :P Man blir ALDRIG för gammal för att LEKA :) Efter det så tänds grillen och det blir grym middag :) Kan tänka mig att en och annan öl kan slinka ner :)

Jag fick inga pengar den 21:a utan får den 26:e ist...en aning surt eftersom jag tänkte att Danni och jag skulle köpt ett påskägg me lite fina kläder och nån liten leksak till lille Jamie från hans mostrar. Men på tisdag ska jag till centrum och kirra de, ska försöka få med mig Danni oxå :) Älskar att ge bort saker men med den här ekonomin...ja, då går det inte tyvärr. Jag och Bella m. familj har iaf köpt massa tulpaner, ett kort och lite blomfröer. Sen får de nå annat när pengarna rullat in :)

Har iaf gjort mig liiite påskfin...

Gula naglar e fint på påsken :)

Nu e det bara resten av valkroppen som måste renoveras :) Lite ansiktsmask, en klippning, raka ben...ja de vore najs. Benen kirrar jag hos mams å paps ute i solen :) Kläder e iaf kirrat!!

Nu kanske man borde sova??

Mja...måste bli så tror jag, så man e utvilad imorn :)

GOD NATT!!

Buona Pasqua ;)


Kommentarer
Postat av: Sannie

HJÄLP! Ska läsa några kurser i USA till hösten, men har beslutsångest. Vilka kurser hade du valt? (Kurserna står i ett inlägg). Tacksam för svar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback