Mysdag

Igår va det en riktig mysdag. Va med mormor i Täby sen mötte jag Bella, Jamie och Danni i centrum. Vi skulle ha en "syskondejt" :) Gick runt å kolla i lite affärer och snacka skit. Jamie va en liten grinolle så jag bar han nästan hela tiden, då va de ok, gullunge. Han fick 2 pyjamas av mig med korta ärmar och ben, han blir så varm på natten.

Sen gick jag å Danni till Roma och käkade. Satan asså, det va inga SMÅ portioner :) Men va gott det var!! Käkade fläskfiléwok, kan jag rekomendera!!

Mötte sen upp Ana-Maria på ICA, följde Danni till bussen. Blev massa snackande, musik å film för Ana-Marias och min del :) Supermysig dag!!

Köpte en sele till Siri. Tänkte att vi skulle ta och vara ute lite. Se om hon ens gillar det. Men prövade iaf selen inne igårkväll så hon skulle bli van med den och de funkade ju finfint :)



Riktigt märkvärdig :)

Skulle ha prövat gå ut en liten sväng idag men pollen har vart rent ut sagt förjävlig!! Så har inte kunnat gå ut alls :/ Hur ska sommaren sluta?? Måste ringa min allergiläkare och fråga om det är dags för en kortisonspruta, känns nästan som det :/ SKITPOLLEN!!!

Nu ska jag försöka äta nåt!!

Ha en bra onsdag - Snart helg igen :)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback