Rockklassiker

Måste bara få säga att det är en grym kanal!! Brukar lyssna på den men nu var det ett tag sen. Idag har den gått varm. SÅ mycket BRA musik!! Just nu en skön mix på massa gamla låtar - me like!!

Gjorde ett avbrott i rocklyssnandet och pallrade mig ner till centrum. Kan säga att jag är HELT SLUT nu!! Satan vad den här bacillen snott energi av mig!! Glad att jag kom iväg iaf. Nu har jag min hostmedicin!! Handlade lite på ICA oxå. Belönade mig med lite cola och salta pinnar. Men det får vänta tills efter maten. Till middag blir det grillad kyckling och sallad. Mumma!! Är inne i nån kycklingperiod :) Bara jag inte blir trött på det, e ju så sjukt gott!! Längtar efter mammas kycklingfilé panerad i kokos och stekt i kokosmjölk med ris massa annat gott till - MMM!!!

Ska nog slänga på ett avsnitt glee :)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback