Såå himlans trötter

Tror jag somnade vid 5 imorse. Vakna halv 8 av att Bella ringer. Mormor hade ringt henne och ville få tag i mig. Det hade hänt en grej med henne "pump" hon har till såret på benet. Va ett läckagelarm och som tur var skulle hon in på operation idag så de kunde ta hand om det. Hon är nu av med pumpen. Skönt för henne.

Somna väl om 1h sen var det dags att hoppa upp ur sängen och göra sig klar för jobbe. Var riktigt kul att träffa alla. Saknat mina gamlingar :) På torsdag är det dags igen!!

Efter det gick jag hem och städade av lite. Sen mötte jag upp Bella, Jamie, Linda, Nick, Kristina och Thea i centrum. Gick och satte oss i Järnvägsparken och snacka lite skit i solen. Mysigt!! Riktig tjejträff, ja..förutom smågrabbarna då :) Mer sånt här :) Ni e bäst tjejjer!!

Sen va det mys med Jamie <3

Nu är jag så trött, så trött men KAN inte koppla av...

Ska lägga mig i soffan och kolla på Ghost :)

PUSS

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback