Sentimenatal??

Oooh va skönt det var att skriva de tidigare inlägget. Fick gråta en skvätt, de behövde få rinna lite tårar kände jag!! Jag har tänkt massa under tiden jag skrev det och det jag kom fram till var att jag faktiskt har en underbar hund hemma hos mamma och pappa som fyller 10 år nu i år. Att jag ska ägna mer tid åt henne. Ska ta hit henne i veckan så vi kan ha lite myspys och gå långa promenader. Det blir bra det!! Sen är ju faktiskt planen att skaffa en egen hund. Som jag kommer lära att vara med på jobbet. Får ju ha med oss våra hundar där så det är ju kalas. Men det här blir om nåt år.

En sånhär blir det då..

(Modell: Min Ronja-bus)

Självklart blir det en Schäfer :)

Kollat runt på olika kennlar. En kennel som faktiskt va bland de första jag kolla på... han som har den heter Lars Hammar, som min morfar jag aldrig hann få träffa...ett tecken?? Jag vill tro de :)

Nee, mer kennelletande och planerande senare idag. Nu är de dags att sova lite även fast jag inte e så trött, sov nästan hela kvällen och somna till i soffan här förut.

See ya!!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback