Sjukling

Har inte vart såhär sjuk på flera år :/ Vettefan vad jag åkt på men har verkligen lyckats dra till mig alla vidriga symtom som finns.

Började märka av det i söndagskväll. Mådde hur bra som helst när jag var hos mormor. Blev dock jävligt hes bara...men under tiden jag och Leo kolla på film sent på kvällen så börja jag må illa..hoppas verkligen inte att Leo eller nån annan jag umgåtts med de senaste dagarna blivit smittade!!

Pallrade mig trots allt upp klockan 7 igår. Skulle följa me mormor till sjukan. Va som ett levande asplöv. Till slut kunde jag inte hålla mig, fick springa till toan. Likaså när jag kom hem. Vidrigt!! Hatar att spy!! Så nu har man feber, hostar som en galning, ont i huvudet, mår illa..ja, you name it!!

MÅSTE få hem min hostmedicin och lite annat...såhär kan jag inte ha det!!

Just nu vill jag bara ha sällskap, en arm att ligga på, nån som håller om en...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback