29 år!!

Och 1 år kvar till 30...SHIIT!!! Vad hände me alla år??

Åt middag hemma hos familjen och mysade lite sen kom Erik och Elin och hämta mig. Åkte hem till Elin och Danne sen drog vi till Sportan och mötte upp Evers, Abbe och Faste :) Träffa massa roliga där oxå, bl a Stina :) Bara jävligt trist att vissa inte ens kan säga grattis...såå lågt!! Men nu vet jag vart jag har dom idioterna, tänker inte ödsla 1 minut på dom nåt mer!!

Satt och snackade mest, va riktigt kul!! Har ju inte träffat många av dom på länge så va en lyckad kväll!! Erik va nykter och körde så fick skjuts hem, inte för att jag har så långt hem hehe :) Gick och la mig och självklart vaknar jag med feber...FAN!!!

Så det blir ingen sjukan imorn (måndag) :( Så jävla typiskt!!! Jag som var sååå taggad!!! Får se vad de säger imornbitti, vore ju grymt om jag kunde få komma in senare i veckan eller nästa mån..som sagt, får se vad de säger.

Nu ska jag slänga på en film och bädda ner mig i soffan..KAN bli Twilight hehe :P

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback