Chockvakna

Vakna av att mobilen ringer, somnade ca 10 imorse så kl va väl 3 på dan..va min ssk på sj.huset som undra vart jag var...hmm tänkte jag, jag ska inte va där IDAG!?! Men tydligen!! Så fort som faan in i duschen, på med kläder å lite smink sen knata dit. Tur man bor nära :)

Sen drog jag till centrum och handla lite som fattades. tänkte hyra en film men sket i det när jag fick höra att jag ska gå upp kl 8 imornbitti hehe..pappa hämtar mig vid 9, vi ska till Bella, Oscar och Jamie. De ska renovera hela köket så Nanny Carro kommer och tar hand om Jamie medans de andra fixar med köket...låter bra tycker jag :)

Nej, nu ska jag lägga mig på soffan brevid Siri och kolla lite tv sen sova!!

KRAM!!


/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback