Heldag med familjen Hammar/Estay och tvättdag

Pappa hämtade mig halv 9. Åkte och hämta Oscars mamma och bror sen brumma vi upp till Åsättra. Där va det full fart redan. Jag och Oscars mamma skulle agera barnvakt åt Jamie medans de andra rev köket, satte upp kakel och la golv. Vi tog en mysig promenad innan det hann börja snöa som värst. Så mysigt där uppe, riktiga landet med hästar och allt :)

Sen var det bara att underhålla lillen hela dan. Jag skulle byta blöja på Jamie och moster fick ta hand om en riktigt snuskig blöja, han hade samlat på sig i 2 dagar hehe, lagom tills moster kom :) Han e ju bara så go!! Hade världens skrattfest under andra blöjbytet, kittla honom lite och han garva som bara den..

Har världens träningsvärk idag haha..inte van att gå och bära på 5-6 kg klump en hel dag och kväll. Tog selen ett tag och det var riktigt skönt, då somna han ca 1h oxå...

Efter 15h va de klara me allt och vi kunde åka hem, shit va trött jag va..somna på 2 röda när jag la mig. Men det var en jättemysig och kul dag!!

Mindre kul idag när man vaknar upp med ont i magen och har en dags tvättande framför sig men det gick det med...

Har precis kollat klart på en film jag hyrde, Dear John. Va helt ok, lite tråkigt slut bara..men jag fantisera om slutet till de bästa :)

Nu är klockan 2 den 8:e januari och jag fyller år!! Happy B-Day to me :)

Synd bara att de inte blir nån utgång :( Hade verkligen velat gå ut och dansa, dels för att jag fyller år och vill träffa mina vänner och dels för att göra nå kul innan jag läggs in för den Absolut TUFFASTE omgången på sjukhuset..men men :/

Linda kanske skulle fixa barnvakt så hon kunde följa me ut...kul tycker jag :)

KRAM!!

/C


Kommentarer
Postat av: Linda

klart man försöker fixa barnis!! du fyller ju bara år 1 gång per år!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback