Naktdel

Ja det är en naktdel att va hemma sjukskriven när man är nattuggla. Älskar att va uppe på natten, inga måsten, ingen telefon som ringer och det är mörkt och mysigt. (skönt med mörker pga ögonsjukdomen)

Just nu är jag förkyld och vill inte träffa nån och smitta ner. Hade jag vart kvitt de så ser man ju till att ha lite att göra på dagarna och då går man ju och lägger sig liiite tidigare än såhär, halv 5, hehe..

På måndag är det dags för sjukan igen och det för SISTA gången :):) Då kommer jag få en normal dygnsrytm också. Så just nu medans jag är sjuk och inte har nåt att passa så stannar jag uppe och myser med Siri tills jag blir trött :)

Ett nattjobb?? JA!! Skulle passa mig SÅ jädrans bra!! Som klippt och skuret. Ska se sen när jag börjar jobba igen om man kan få jobba lite natt :)

Nu ska jag kolla på Melrose Place haha och sen gå å lägga mig, tro det eller ej men börjar bli trött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback