Saknar

Jag saknar mitt långa hår!! Visst, jag trivs med att ha kort men det växer som ogräs så måste ju klippas hela tiden för att det ska se snyggt ut. Vill även bli BLONDIE igen!! Trivs verkligen INTE som det är nu...USCH!!!

Har lite saker jag vill göra för att må bättre;

* Börja träna
* Äta nyttigare
* Sluta med mina andra dumma ovanor
* Fixa mina naglar
* Sola
* Göra min tatuering (en av alla hehe) som bara runnit ut i sanden
* Göra om här hemma, köpa tavlor, nya gardiner, ett överkast mm
* Resa bort
* Färga håret blont
* Klippa mig...MEN...måste ta en funderare över om jag vill spara till långt eller ha kort. Vad tycker ni?

Mycket jag vill göra, behöver inte ta allt på en gång men den ska bockas av!!!

Kort hår (fast ljust)...


eller...

...långt hår??


HELP!!!

:)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback