En lång lång dag blev det..

Ja, det blev en väldans lång dag. Innehållande massa skoj, mys och tråkigheter.

Börjar med det lite mer positiva...

Mötte upp Linda och Nick och vi knata bort till Runöbacke för att hämta trollisen :) Så glad han blev sötnosen :) Tog våra vagnar och gick och gick och gick. Tror sammanlagt jag var ute och gick i över 2h.

Landa på ROMA där vi åt varsin supergod pizza och snacka massa skit. Tog även en massa kort på småttingarna. Favoritbilden är när Jamie och Nick sitter i Lindas knä och klappar på varann och suger på varandras händer :) Så söta!!
(Bild kommer)
Sen vek Linda av hem till sig och jag tog kurs mot centrum med en mellanlandning hemma, höll på pissa på mig hehe :) Passa även på att plocka ihop en massa pet-flaskor så jag blev av med dom. Sen knalla vi runt lite i centrum.

Kom hem och mös lite med Jamie. Han var riktig grin-olle så vi la oss i min säng, lyssna på lite mysmusik och jag ljuger inte, lillen somna på 2 röda. Vakna till så la mig brevid han igen och då skulle han klappa mig så försiktigt  så i ansiktet innan han återigen slockna.

Lite senare var det dags att bege sig till mormor. Ska opereras imorn men den där pumpen (dränaget) hon har kopplat till såret börja strula och gör de det så måste man åka in akut och fixa det. Så det gjorde vi. Va inne 23.30 och jag kom hem för ca 1h sen. De va väl de tråkiga...aldrig kul när saker hela tiden ska strula, stackarn!!

Så nu ska jag förska sova.

God Natt vännerna mina!!

/C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback