God dagens :)

Sate vad jag har ont i magen!! Inte kul att vara tjej en gång i månaden kan jag meddela er killar!! M en men med Ipren hoppas jag det går över...lite iaf...

Vakna av att Bella ringde. Hon och Oscar hjälper Oscars mamma att flytta. Mamma skulle ha vart barnis till lillen men stackarn vakna med migrän :( Då rycker självklart moster in :)

Så nu är jag färdigfixad och ska gå och möta dom. Ska även möta upp Linda och lille Nick, ta en liten sväng i vårt sjukt roliga centrum (IRONI). Synd att det inte är varmare ute, så man kunde sitta och mysa på torget me en glass. Längtar så oerhört mycket nu till sommaren. Slippa tänka på vad man klär på sig, för typ idag, då vet man ju inte om det är kallt, lagom eller varmt så då blir det ju en tjocktröja under som senare kanske blir för varm..haha, vilket dilemma :)

Ska försöka ta lite bilder idag tänkte jag. Glömmer bort de jämt. Vill så gärna ha en kamera!!

Nån som vet en bra kamera som inte kostar skjortan?? Kommentera gärna - jag är på jakt!!

Nee, dags att dra vidare!!

Have a nice day :)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback