Nu kan jag blogga från mobilen :)

Jajjemen!! Har uppdaterat mig lite när det gäller teknikens värld - har införskaffat mig en iPhone 4 :)

Riktigt nöjd!! har dock inte kommit igång ännu för simkortet har inte hunnit aktiverats ännu. Skulle aktiveras inom 24 h så snart...då blir de förhoppningsvis lite mer aktivt bloggande :)

Jag borde ligga nerbäddad i min säng just nu men jag kan verkligen inte sova :/ Alldeles jättepigg. Men måste hoppa in i duschen runt 10-snåret för ska va hos doktorn kl 11. Kommer nog INTE va så pigger då hehe :) Men sitter och funderar på om jag ska va vaken...tills ikväll...försöka somna i tid.

Mjo, det får bli så. Får lägga mig här på soffan och kolla nån film lr så...Stackars dom jag ska umgås med idag bara, kommer va såå övertrött :)

Ska åka upp till Bella & Jamie med Linda, Nick, Emelie, Caspar, Magda, Charlie och kanske Nettan & Carmen :) Notera att typ hälften e små bebisar, jag e helt enkelt Nanny-Carro :) Kommer nog somna på studs när jag väl är hemma igen hehe..

En film ska jag leta efter nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback